Szkolenia dla firm i instytucji

Teraz warsztaty i szkolenia dla firm
również w wersji online

Praca głosem może być łatwiejsza!

Organizuję dla firm szkolenia oraz warsztaty z emisji głosu i dykcji, a także szeroko pojętej pracy nad brzmieniem. Przygotowuję pracowników działów obsługi klienta, infolinii i call-center do efektywnej pracy głosem. Zarówno w formie stacjonarnej, jak i online.

Szkolę menedżerów, którzy potrzebują pewnego, zdecydowanego brzmienia, by lepiej realizować swoje zawodowe cele. Szkolę prawników, nauczycieli, wykładowców, trenerów, rzeczników prasowych, osoby występujące publicznie, również w mediach.

Szkolę wszystkich, którym zależy na tym, by używać głosu estetycznie, swobodnie i zdrowo. Wszystko po to, by praca głosem była efektywniejsza,  łatwiejsza i przyjemniejsza.

W swojej ofercie mam też szkolenia, które z powodzeniem sprawdzają się w czasie wyjazdów integracyjnych. Nie tylko obfitują w zabawne, lekkie ćwiczenia, ale też wspomagają integrację zespołu.

Program oraz przebieg szkoleń dla firm dostosowuję do indywidualnych potrzeb Klientów. Wśród moich klientów jest wiele znanych, cenionych firm (np. Microsoft, Google, Play, Grupa OLX, Allianz, BASF, BPH, Toyota Motor Poland, Gemius S.A) oraz firm i instytucji państwowych (MSW, AMW, PGNiG, MF, ZOM,  Urząd m. st. Warszawy) , a także liczne szkoły i uczelnie (np. Akademia Leona Koźmińskiego).

Przykładowe szkolenia, jakie prowadziłam:

  • Głos jako potężne narzędzie sprzedaży
  • Głos jako narzędzie wspierające pracę trenera
  • Głos w pracy menedżera
  • Głos w pracy prawnika
  • Głos w kontakcie z klientem
  • Emisja i higiena głosu dla działów call center i działów obsługi klienta
  • Emisja i higiena głosu dla nauczycieli
  • Indywidualny trening głosu z dojazdem do firmy
  • Dojdź do głosu oraz Ty i Twój głos – treningi głosu w lekkiej i zabawnej formie, przeprowadzany podczas spotkań integracyjnych.

Źle brzmiący i nieznający zasad higieny głosu pracownik szybko wypali się i zmęczy. Jego nadwyrężony aparat mowy nie będzie służył mu tak, jak powinien. Pracownicy, którzy wiedzą, jak dbać o głos i jak świadomie operować głosem, by go wykorzystywać zgodnie ze swoimi celami zawodowymi, nie tylko czują się pewniej  i spokojniej, ale są  skuteczniejsi, wydajniejsi i bardziej zadowoleni ze swojej pracy.

Skontaktuj się ze mną i powiedz, czego oczekujesz Ty i Twoja firma. Dopasuję program szkolenia indywidualnie do Twoich wymagań. Większy komfort mówienia to większy komfort pracy. To także większa szansa na sukces.

Sprawdź, kiedy odbędą się najbliższe warsztaty głosowe!

Sprawdź, kiedy odbędą się najbliższe warsztaty głosowe!